Widzieliście już?!


Nasza Księgarnia wydaje serię "Poczytaj mi mamo" w oryginalnej szacie graficznej. To reprint wspaniałych, małych książeczek z ilustracjami, które pamiętają wszystkie 30-latki w Polsce. Drugi tom ma się ukazać w przyszłym roku. Strasznie się cieszę!
W pierwszym tomiku jest 10 opowiadań:
Danuta Wawiłow Daktyle (il. Edward Lutczyn)
Sławomir Grabowski i Marek Nejman Noc kota Filemona (il. Julitta Karwowska-Wnuczak)
Janina Porazińska Niebieska dziewczynka (il. Zdzisław Witwicki)
Helena Bechlerowa Kolczatek (il. Danuta Przymanowska-Rudzińska)
Sławomir Grabowski i Marek Nejman Wilczy apetyt (il. Julitta Karwowska-Wnuczak)
Danuta Wawiłow Chcę mieć przyjaciela (il. Zbigniew Rychlicki)
Sławomir Grabowski i Marek Nejman Cień pradziadka (il. Julitta Karwowska-Wnuczak)
Helena Bechlerowa Przygoda na balkonie (il. Maria Orłowska-Gabryś)
Joanna Papuzińska Agnieszka opowiada bajkę (il. Anna Stylo-Ginter)
Helena Bechlerowa Zaczarowana fontanna (il. Elżbieta Gaudasińska)
Jak się wzbogacę to na pewno nabędę:)

Komentarze

  1. JA pamietam te serie "pocztaj mi mamo"!!! Wow!!! Co za wpomnienia!!!

    Super torby ekologiczne zrobilas! Bardzo fajny blog! Dodalam do ulubionych!
    Mam nadzieje, ze bedziesz dalej pisac i pokazywac co robisz !!!!
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ja również pamietam te książeczki. Muszę zaglądnąć do mojej ukochanej księgarni.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz