Co mam? cz. 2

A oto dalsza część naszego zbioru - mieliście rację tego nie da się opanować! Ilość lalek zwiększa się jak tylko nie patrzę ;) Więc póki jeszcze nadążam pokażę kolejne - może dzięki temu zapanuje nad tym lalkowym 'interesem'. Tym razem na filmowo.

Nr 4. Bella z Pięknej i Bestii



Nr 5. Klara z filmowej wersji "Dziadka do orzechów"
(niestety nie udało mi się znaleźć lepszego zdjęcia)



Nr 6. Pocahontas od Simby



Poca to jedyna duża nie-mattelka. Mam jeszcze dwie małe lalki Jakks - Hannah Montana i Mitchie, ale nie bardzo je lubię. Prawdopodobnie sprzedam je na Allegro. Waham się też czy zatrzymać Pocahontas. Muszę zacząć nadawać kształt kolekcji, bo inaczej lalki mnie zaleją.
Do następnego posta - będą AA. Potem moje piękne chłopaki, a na końcu lalki, których nie potrafię zidentyfikować - może ktoś z Was będzie wiedział co one za jedne.

Komentarze

  1. Fakt, mi też lalek przybywa, chociaż wcale nie planowałam ich kolekcjonować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lalki to one tak mają , jedna przychodzi i otwiera drzwi całej procesji lalek, przyciągają się normalnie, coś o tym wiem...
    Prześliczne laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można dostać lalkę Klarę ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz