Co mam?

Tak się ucieszyłam, że pochwale się moimi lalkami, a tu klops. Mój aparat odmówił współpracy - zdjęcia są ciemne i niewyraźne. Niestety światło jakim dysponuje jest zbyt żółte i zmienia odcienie ciałek i włosów. Fotki muszą poczekać do wiosny, czyli do pierwszego słonecznego dnia. Tymczasem pościągałam zdjęcia z sieci i mogę mój zbiór częściowo zaprezentować. Musicie mi uwierzyć na słowo ;)

Nr 1. Barbie Ballet Recital



Nr 2. Barbie Strawberry Sorbet



Strasznie lubię tę lalkę. Ma śliczną buźkę , włosy do pół pleców z pasemkami rudoblond. A do tego biżuteria: kolczyki i pierścionek w kształcie truskawek. Super!

Nr 3. Mary Poppins



Może na razie wystarczą trzy. Na zdjęciach wszystkie są piękne i doskonałe, ale moje pochodzą z Allegro i od znajomych, więc potrzebują SPA. Ballet Recital ma zmechacone i popodcinane włoski, a Truskawce musiałam wymienić ciałko, bo źle zabezpieczona ucierpiała na poczcie. Prawie żadna nie ma oryginalnych ubrań ani butów. Może do czasu wiosennej sesji odpowiednio je obrobię, a wtedy pokażę fotki 'przed' i 'po'. Wkrótce pozostałe lalki z mojej kolekcji.

Ps. Spędziłam masę czasu próbując zidentyfikować moje Barbie. Chciałabym umieć je opisywać jak Mieszko i Loreen, robić zdjęcia jak Icare i leczyć jak Manhamana. Ale na razie jestem tylko sobą, więc będę robić, co mogę. Pozdrawiam.

Komentarze

  1. Świetne lalki ;) Nie przejmuj się zdjęciami. Też mam taki problem, zwykle wychodzą mi za ciemne, a jak dam światło zmieniają się kolory włosów (tak jak pisałaś), a jak zrobię z lampą z aparatu to są za jasne :) Hmm ale będzie czas przyjdzie na to rada. Wiosna niebawem więc nie mogę się doczekać Twoich fotek ;) Aaa bo bym zapomniała… Ta Strawberry Sorbet jest naprawdę prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź temat lalkowy: Oj tak Silkstone Secretary jest śliczna. Ogólnie to mi się wszystkie Silki podobają, ale najbardziej choruje ostatnio na Silkstone Palm Beach Honey.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mary Poppins-choruję na nią ..
    Gratuluję nowych nabytków czekamy na wiecej -bo wiesz jak dostaniesz bkcyla lalkowego to juz koniec nie wyzdrowiejesz ...i będziesz kupować kupować i kupować ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabi, Mary Poppins jest super - ma śliczną buźkę i pępuszkowe ciało, ale po zdjęciu kapelusza przeżyłam lekki szok. Włoski mają ok. 4 cm, żeby się zmieściły pod kapeluszem, więc jak się rozwiąże koczek to sterczą do góry, a po rozczesaniu robi się chochoł. Ale i tak da się lubić ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz