Czuję się wyróżniona!

Dostałam wyróżnienie od privace.


Strasznie fajnie jest poznawać nowe osoby i to równie zielone w tym lalkowym interesie jak ja. Dziękuję bardzo i zgodnie z tradycją wyróżnienie przekazuję dalej do:

Rudego Królika z najlepszymi życzeniami
Kliniki Lalek za praktyczne wskazówki
Loreen za to, że wie wszystko i ma niebieską Sparkle Fairy
barbiecollection.blox.pl bo to był pierwszy blog o lalkach na jaki trafiłam
piecuchowa za cuda z modeliny i najfajniejsze kolczyki jakie mam
marzę, więc jestem bo tam jest najpiękniej
min lilla veranda choć zazdrość mnie zżera
Bramasole która, jako pierwsza "obca" zajrzała na mój blog
Kajki która dzielnie sobie radzi w świecie bloggera
Mirmiłowa za udane próby rozumienia kociej 'psyche'
Wioli za inspiracje

Dziękuję również tym, których nie wymieniłam imiennie (blogowo), a którzy często mnie odwiedzają i dodają 'powera'. Pozdrawiam ciepło!

Komentarze

  1. hehe pierwsza obca:) Dziękuję bardzo za wyróżnienie to bardzo miłe:)Lalek nie robię, ale inne rzeczy może kiedyś Cię w jakiś sposób zainspirują:)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz