"przed - po"

Zawsze podobało mi się zestawianie zdjęć przed i po obróbce i chciałabym tak dokumentować moje lalki.
W czeluściach dysku odnalazłam wreszcie zdjęcie Kokouma sprzed rerootu. Więc pokazuję. Dopiero teraz widać jak kiepsko wyglądał przedtem ;)



Niestety moja Christie utknęła w połowie pracy, bo dawczyni była owłosiona tylko dookoła głowy. Od kilku miesięcy obczajałam Allegro żeby znaleźć tę oto paskudę


Ale wreszcie się udało i już idzie pocztą. Jeśli ktoś potrzebuje malutkie loczki to polecam tego klonika. Włosy są dość krótkie i strasznie się pracuje, ale efekt jest naprawdę wart wysiłków. Mam nadzieję, że Christie pokaże się już niedługo.

Komentarze

  1. Też bardzo lubię takie zestawienia przed i po. Wyraźnie na nich widać, jak wiele można poprawić i zmienić wygląd lalki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny reroot Kokouma:) uwielbiam tego gościa i resztę indiańskiej gromadki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz