Znowu razem :)

Dzięki fachowej pomocy Agnieszki z Fleurdolls udało mi się kupić na Allegro moją Barbie Fashion Play i to z oryginalnym ciuszkiem. Nie ma paska i butów, ale coś znalazłam wśród moich fatałaszków, tylko że teraz zamiast niebiesko-czerwonego wykończenia jest różowe. Włoski są w super stanie - po naodżywkowaniu ułożyły się w oryginalną fryzurę wystarczyło tylko zrobić kucyk. Szczegółowy opis lalki możecie przeczytać tu i tu więc nie będę się powtarzać. Ta lalka to jedyna z moldem Super Star w mojej kolekcji - zbieram Mackie, ale ze względów sentymentalnych bardzo chciałam ją mieć.



A tu fotka z Allegro

Komentarze

  1. u tej sprzedającej jest masa fantastycznych lalek i jakbym mógł to kupiłbym wszytskie, zamierzałem jakąś kupic ale wkoncu nic nie wziąłem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. regularnie kupuje u Alicji - czasem leci przesyłka za przesyłką - wszystkie są piękne, tylko nie zawsze zdążę i kilka naprawdę superowych przeszło mi koło nosa :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz