Picture Pocket Kira

Witajcie jeszcze w starym roku;)

Pokażę Wam dziś moją Kirę Picture Pocket. Jest c.u.d.n.a!
Kupiłam ją na Allegro za 2 dychy. Szczęka mi spadła jak ją zobaczyłam. Ktoś chyba nie wiedział jaką gratkę dla kolekcjonerów sprzedaje - ale mówi się:
"co złe dla nich dobre dla nas" ;)
Lalka jest w stanie nowym, z oryginalną fryzurą i ubraniem (bez butów) - ciało nawet nie tknięte. Gdyby mi powiedziano, że wyjęto ją prosto z pudełka to bym uwierzyła:D
Uwielbiam ten mold, kupiłabym z chęcią wszystkie, jakie Mattel raczył wyprodukować :))
Piękny makijaż sprawia że wygląda młodo i świeżo. Włosy mocne, czarne i błyszczące. Ubranko z początku wydawało mi się kiczowate, ale po namyśle uznałam, że ma coś w sobie.
Ślicznotka dołączyła do mojej kolekcji i zasiadła w towarzystwie jeszcze dwóch innych Kir, które na pewno Wam kiedyś zaprezentuję;)

A oto i ona :)







PS. Przykro mi, że nie pokazałam - jak obiecałam - dziewczyny Blaine'a. Nie miałam w tygodniu wystarczająco dużo czasu, żeby się nią należycie zająć. Przebywa aktualnie u "fryzjera" - po drobnej poprawce (zagęszczenie włosów) będzie jeszcze piękniejsza i zabłyśnie na naszym blogu.

Zapraszam ponownie
'Aga'

Komentarze

Prześlij komentarz