Tarina Tarantino

Witajcie :)
Dziś zaprezentuję Wam jedną z gwiazd mojej kolekcji - Tarinę Tarantino. Lalka pochodzi z Allegro i sporo mnie kosztowała. Nie miała ubrania, korali i butów - posiada oryginalne kolczyki i pierścionek. Ma fantastyczne włosy w kolorze fuksji. Przy odpowiednim oświetleniu włosy mają pomarańczowy połysk, a to dzięki temu, że w każdym paśmie różowych włosów jest kilka sztuk pomarańczowych. Żeby to dostrzec trzeba się mocno przypatrzeć. Efektem jest błyszczący i mieniący się kolor - super!
Jakieś "smaczki"? Owszem jest kilka: prawdziwe rzęsy, pomalowane paznokcie i ... ciało modelki marzeń, czyli Model Muse (bardzo lubię ten rodzaj ciała).
Nie jest to skromna kobietka. To salonowa lwica świadoma swojej urody - ona wie, że żadna nie dorasta jej do pięt - konkurencja wymięka ;)
A oto i ona! Nienaganny fryz, dopasowany kostium, pewna siebie postawa - Tarina jest już gotowa, by wyruszyć na podbój kalifornijskiej plaży i oczywiście męskich serc;)

Pozdrawiam
'Aga'






Komentarze

  1. Faktycznie drapieżna panna ;)
    Świetny kolor włosów, gratuluję zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna jest :)) genialne ma wlosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój nr 1 na wishliście! Mogę wiedzieć ile Cię kosztowała? :) Poluję na nią od nie wiem kiedy i upolować nie mogę. :( Zazdroszczę i to jak bardzo!!! :)

    Pozdrawiam
    Magdalena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisiała na Allegro dwa razy. Raz kosztowała 70 zł + przesyłka - nie kupiłam bo nie miałam kasy. Za którymś razem patrzę, ze wystawiono ją ponownie za 60 zł + przesyłka.
    Uznałam to za znak, że czas kupić, bo jeszcze mi ją zdmuchną sprzed nosa. Niestety była bez ubrania i dodatków stąd może taka stosunkowo niska cena.

    Życzę szczęścia, może się jeszcze pojawi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, uwielbiam takie nietypowe Barbie. I ta postawa, fiu fiu...
    A ciuszki jak zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz