Corduroy Cool Barbie

Witam:)

Co by nie było nudno, to dziś pokażę Wam lalkę, którą z siostrą bardzo lubimy;)

Corduroy Cool Barbie, czyli sztruksowa Barbie w oryginalnej wersji ubrana jest w niebieskie sztruksowe ogrodniczki i pasiasty sweter, a na głowie ma ...czapkę. Lalkę mam z Allegro i kosztowała małe pieniądze. Nie ma oryginalnego ubrania i zmieniłam jej ciało, ale teraz wygląda o wiele lepiej ;)
Co z tą czapką? Otóż po raz kolejny Mattel zalał kolejkę i zrobił śliczną lalkę od nowości oszpeconą. Ta czapka na głowie nie jest bez powodu - skrywa potworną łysinę...oszczędność Mattela nie zna granic. Lalka ma piękne włosy w odcieniu miodu/rudawy blond - ale w takiej ilości co kot napłakał.

Sami zobaczcie...koszmar

Koszmar - odsłona nr. 2

Ale nie takie rzeczy się widziało i naprawiało. Anka odkryła(jest w tym dobra), że inna lalka Mattela ma identyczne włosy - ten sam kolor i odcień. Lalka, która okazała się dawczynią włosów, to "Księżniczka na ziarnku grochu".
Musiałam zużyć pół głowy włosów, żeby uzupełnić braki sztruksowej Barbie.
Robota żmudna, bo łatwiej się "dzierga" od początku do końca, niż uzupełniać luki - sami wiecie;)
W efekcie moja lalka ma zagęszczone włosy i o około 1 cm dłuższe - co tylko jej posłużyło na korzyść :)

A to ona :) Piękna i rozmarzona




Zapraszamy ponownie;)
'Aga'

Komentarze

  1. śliczna! No mattel cuduje jak może... wiem to po osatniej fashionistce;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolly a co jest z Twoją fashionistką? Moje Swappin Styles mają super włosy!

      Usuń
  2. Szok!!! Byłam pewna, że czapka jest bo to taki hip-hopowy strój :/ Skandal normalnie...
    Ale zrobiłaś ją na bóstwo, naprawdę gratuluję, dla mnie rootowanie to czarna magia. I ta sukienka - cudo! Skąd ona jest? Wygląda na rękodzieło.
    Przyznam, że troszkę mi żal tej oskalpowanej księżniczki na ziarnku grochu kimkolwiek ona jest... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiecka jest z Allegro miała ja na sobie jedna z Olsenek. Jest trochę mniejsza ale jakoś w nią wlazła. Chyba nie jest hand-made, ma wszyte majteczki - może po prostu nie jest matttelowa albo jest od HSM czy jakiej innej Hanny Montany.

      Usuń
  3. świetna robota. Ja jakoś nie mam czasu na reroot a bardzo bym chciał mojej Basi włosy dorobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstrętna ta łysina, jak Mattel mógł coś takiego zrobić tej pannie :( W nowych włosach wygląda świetnie i elegancko ;) tak jak powinno być od początku ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz