Angels of Music - Harpist

Witajcie!

Znów miałyśmy zastój w blogu, ale ostatnie okoliczności sprawiły, że nie chciało nam się myśleć o lalkach, blogu i o niczym generalnie.
Już troszkę odrzałowałyśmu Lunę - najwspanialszego i pierwszego kota jakiego kiedykolwiek miałyśmy. Nie było to łatwe ale musiałyśmy wziąć się w garść. Ehh no ale do rzeczy, nie chcę żebyście popadli w melancholię ;)

Dziś zaprezentuję lalkę, którą wypatrzyłam kiedyś na Allegro ale sądziłam że nie jest w naszym zasięgu. Ance z początku się nie podobała ale szybko zmieniła zdanie;)
Po jakimś czasie jak już o niej zapomniałam Anka znów ją wypatrzyła na All.
Była w super stanie i ze wszystkimi oryginalnymi detalami z wyjątkiem butów, ale to nie problem bo kieca jest tak długa, że nie widać jej stóp i pół parapetu;)
Mowa o Harfistce - jednej z trzech z serii Angel of Music.

Lalka jest cudna. Jak ja pierwszy raz zobaczyłam skojarzyła mi się z wiosną:) Ma złotobrązowe włosy które zdobi wianek z kwiatków.
Wyjątkowe oczy w kolorze turkusu i zieleni kontrastują z koralową szminką.
Ma klasyczne ciałko T&T. Suknia jest brzoskwiniowo błękitna - bardzo ładna w starym stylu, ozdobiona kwiatkami i podkręconymi wstążkami

Lalka ma harfę ze strunami wykonanymi ze złotej nitki, oryginalnie były doczepione skrzydła z białych piór - nasze skrzydła są strasznie zakurzone - zastanawiamy się nad rekonstrukcją z nowych piór.


Lalka ma w sobie dużo uroku, miło na nią popatrzeć :)

Pozdrawiam i ponownie zapraszam na nasz blog ;)
'Aga'

Komentarze

  1. Hello from Spain: These photos of Barbie are very nice. I like the dress the barbie wears. I like her makeup. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz