Jewel Skating Barbie '98

Witajcie:)

Kto lubi jeździć na łyżwach?
Pytanie może dziwne zwłaszcza w środku lata, ale co tam. Trzeba myśleć o przyszłości a jeśli nie, to chociaż o tej najbliższej. Co roku chociaż raz wybieram się na łyżwy. Na pewno nie jestem rewelacyjna ani nawet dobra, jeżdżę średnio ale za to sama się nauczyłam i z tego jestem dumna. Jak zobaczyłam Jewel Skating Barbie uśmiechnęłam się sama do siebie:) Fajnie że zrobili taką lalkę:) Na All po jakimś czasie pojawiła się w pudełku za 3 dychy - nie lubię przepuszczać okazji koło nosa, więc kupiłam:)
Można powiedzieć, że jest strasznie słodka co mimo wszystko tworzy sympatyczną całość.
Ahaha wygląda jak ofiara kiepskiego magika sorry - wkleję jakieś sensowniejsze zdjęcie ;)
Od razu lepiej;D

Zaczynając od głowy - Włosy upięte w mały kucyk na czubku głowy i przewiązany złotą kokardką. Producent zawsze usztywnia fryzury jakimś przedziwnym specyfikiem, który sprawia, że tymi włosami można wybić szybę, ale na szczęście daje się to zmyć wodą i mydłem lub szamponem uff ;)Co do koloru, to są blond w złotawym odcieniu.

Oczy bardzo niebieskie, troszkę za bardzo, ale to nadal tylko Mattel z lat 90 ;p
Usta różowe, różowa też jest "biżuteria" czyli kolczyki i pierścionek.


Podoba mi się strój. Różowy obszyty pseudo futerkiem - bardzo miłe w dotyku.
Jeśli zdarzy mi się obejrzeć w telewizji jazdę figurową zawsze podziwiam stroje. A nawet bardziej te łyżwiarki, które potrafią w tym jeździć i schodzą z lodowiska żywe, całe i zdrowe xD
Oczywiście sukienka błyszczy się od brokatu i czegoś co jest materiałem, a najczęściej kojarzy się z syrenkami - połyskuje 2 kolorami, co zależy od tego jak padnie światło. Rękawy są z połyskującej siateczki zakończonej futerkiem.
Zdziwiło mnie lala nie ma rajstop, łyżwiarki zawsze je mają. Oszczędność producenta?
Tak czy siak są łyżwy - białe figurówki.
Jak widać na zdjęciu w zestawie jest szczotka. Szczerze, to nie wiem po co, bo lalka ma mało włosów i raczej nie da się ich czesać. W komplecie za to brak stojaka, co jest upierdliwe, bo lalka na tych łyżwach sama nie stoi :/

Krótko podsumowując, lalka jest bardzo fajna i polecam ją wszystkim miłośnikom Barbie i łyżwiarstwa ;)

Pozdrawiam i ponownie zapraszam na nasz blog ;)
'Aga'

Komentarze

  1. Ona jest urocza :D Aż za słodka, ale to chyba jej urok. Ma takie ładne, nieobecne ślepia, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: congratulations on the new Barbie. I love the skates. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz