Sensations Becky

Witajcie :)

Dziś prawdziwa sensacja. 

Pokażę wam lalkę, którą wypatrzyła dla mnie Anka :)
Przez dłuższy czas nie wiedziałyśmy jak się ona nazywa.
Była niepodobna do wszystkich, które wcześniej widziałyśmy.
Jestem wielbicielką moldu azjatyckiego, więc gdy wpadnie mi
w rękę jakaś Kira, Miko czy jakaś inna to po prostu szaleję z radości.

Anka (mój mistrzu) znalazła ją i byłyśmy zdziwione. 
Miksując twarz Kiry i Miko, czyli węższej z szerszą wyszła Mattelowa Becky.

Kilka zdjęć z Internetu
Sensations Becky:


Nie mogłyśmy znaleźć tej lalki, bo moja miała obcięte włosy (prawdopodobnie przez jakieś wredne dziecko albo nienormalnego człowieka niewiadomej płci) i była sprzedawana nago.

A to jest moja Becky ;D

 Ma piękne jasne brązowe oczy i żółte cienie na powiekach. Usteczka w kolorze malinowym.
Znalazłam żółtą sukienkę - na razie nie miałam nic lepszego - wizualnie pasuje :)


Lalka jest stara. Ma na pleckach napis:
TAIWAN MATTEL. INC. 1966 a na głowie rocznik '60
Większość znanych mi lalek robionych jest w Indonezji, Malezji czy Chinach.
Tak czy siak trzyma się fantastycznie. Ciałko ma w super stanie jak na swój wiek.

Urocza mordka :) Po oswojeniu się z jej fryzurą stwierdziłam, że wygląda uroczo.
Chyba nie będę jej wymieniać włosów.


Zabawne ma stópki. Pseudo paluszki mnie rozwaliły xD

Na marginesie. Allegro nie przestanie mnie zadziwiać a zwłaszcza ludzie, którzy pozbywają się takich cudów. 

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam ponownie
'Aga'

Komentarze

  1. Lala jest cudnej urody.Ma taką delikatną buźkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Piękna ozdoba Twojej Kirowej kolekcji. Ekstra! Pozdrawiaj Miszcza!!!! Ma dziewczyna oko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem, jestem z niej baaardzo dumna:)

    Mistrzu czuje się pozdrowiony ;)

    Mam teraz na oku cudnej urody okaz ale muszę wygrać aukcję na Allegro. Mam nadzieję, że konkurencja śpi i nikt mi jej nie podkupi.
    Pozdrawiam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Była w katalogu, który dołączono do mojej jedynej Barbie z dzieciństwa. Do dziś pamiętam ten obrazek - śliczna Becky i jej koleżanki oraz chłopak Barbie na tle wesołego, kolorowego baru. To, że do Ciebie trafiła to wielki fart - ta laleczka jest wyjątkowo rzadka (inne panie z serii jest dużo łatwiej zdobyć!)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz