Duma narodowa :p



Witajcie!

Życie „na bieżąco” nie szczędzi trosk i ograbia z czasu :/
Wyszłam troszkę na prostą, wiec mam chwilkę i wolną głowę, żeby Wam coś skrobnąć.

Zastanawiałam się o czym napisać, ale temat pojawił się sam.
Przypadkowo obejrzałam ostatnio mecz Polska – Słowacja. Za każdym razem zastanawiam się „ile tym razem przegrają?” Wiem, wiem, to okrutne, ale sami przyznajcie, że grają podle a krytyka jest w pełni zasłużona.
Zapraszam na świetny blog o tej jakże "nudnej" tematyce :p Czemu piłka nożna jest „sportem narodowym” ? Nie mam bladego pojęcia - i nie tylko ja ;) Absolutnie wszystkie inne dziedziny sportowe w Polsce odnoszą sukcesy oprócz piłki nożnej. Nawet nasi pływacy w ostatnich dniach stanęli na podium, ale o tym się jakoś głośno nie mówi, no bo po co?! Ehhh :/
Ale piłka nożna to nie tylko domena facetów. Całkiem dobrze radzą sobie kobitki :) 

W Stanach lubią się chwalić osiągnięciami swoich reprezentantów jeśli są powody. Mattel docenił damską piłkę nożną a zwłaszcza Mię Hamm.
Ciocia Wikipedia służy pomocą i przybliży wam kim ona jest ;)
Mariel Margaret Hamm (ur. 17 marca 1972 w Selmie) – amerykańska piłkarka, jedna z najbardziej utytułowanych zawodniczek w historii piłki nożnej, dwukrotna mistrzyni olimpijska, brązowa medalistka olimpijska, mistrzyni świata, dwukrotna brązowa medalistka świata. Mia Hamm była zawodniczką Uniwersytetu Karoliny Północnej, gdzie czterokrotnie zdobyła uniwersyteckie mistrzostwo kraju NCAA w 1989, 1990, 1992 i 1993. W 1987 zadebiutowała w reprezentacji Stanów Zjednoczonych jako najmłodsza w historii (15 lat).
W latach 2001–2002 była wybierana jako Piłkarka Roku FIFA. Została zaliczona przez Pelé do tzw. FIFA 100. Karierę zakończyła 8 grudnia 2004.


Słyszeliście o niej kiedyś? Ja też nie :p ale inspirując się jej karierą i osiągnięciami Mattel zrobił najśliczniejszą lalkę, Soccer Kirę, o której dziś wam troszkę napiszę.
Jako, że jestem wielbicielką moldu azjatyckiego, nie mogło u mnie zabraknąć tej ślicznej laleczki w białym sportowym wdzianku :D
Oto ona 



Lalka jest śliczna – wiadomo – ale ciekawsze od samej lalki jest jej fachowe wyposażenie. Pudełko zawiera stelaż do samodzielnego montażu bramki piłkarskiej! Jest załączona siateczka, ręcznik, butelka z napojem izotonicznym „Power Rade”, piłka i szczotka.


Ciałko Kiry jest wyjątkowe i zaprojektowane specjalnie dla Soccer Kiry. Lalka ma na pleckach dwa przyciski sterujące wewnętrznymi mechanizmami. Jeden odpowiada za naciągnięcie ręki, która po naciśnięciu guziczka wyrzuca rękę do przodu, co sprawia, że lalka rzuca piłką – przymocowaną do ręki za pomocą magnesu.  *_* Niesamowite to jest!!! Drugi przycisk ma za zadanie wykopać wcześniej rzuconą piłkę. Mechanizm  naciąga nogę i pozwala kopnąć piłkę.
Strój jest mega profesjonalny. Zawiera koszulkę, spodenki, podkolanówki z ochraniaczem piszczeli, buty-korki i naklejki z logiem FIFA WOMAN WORLD CUP !

Lalka jest nie tylko do podziwiania ale również do zabawy. Anka się świetnie bawi naciągając jej rękę
i pstrykając we mnie. Ma Kira siłę w łapie ałłłaaa xD

Pozdrawiam i zapraszam ponownie
'Aga'

Komentarze

  1. Mię Hamm znam dobrze, bo gdy była u szczytu sławy gazety na całym świecie pisały o niej, ale to już bądź co bądź było kilka ładnych lat temu… ponad 10… ale lalka jest BOMBA, nie chodzi mi o mold za bardzo, ale w ogóle o pomysł, jej ogólny wygląd, fantastyczna! Świetny nabytek – a swoją drogą piłka nożna jest sportem bardzo ekscytującym, ale oczywiście nie wtedy, kiedy się ciągle przegrywa… :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz