Dziewczyna Blain'a

Witajcie:)

Ostatnio nie miałam czasu i natchnienia;p żeby coś napisać, ale obiecałam Wam ostatnio dziewczynę Blain'a, więc dotrzymam słowa.
Mój przystojniak zrzucił plażowe wdzianko i założył coś bardziej eleganckiego. Zamówiłam na Allegro u pewnej pani ubranka
i uszyła je specjalnie dla mnie a konkretnie dla Blain'a ;) Otrzymał czarny golf i ciemne jeansy.
Jest boski:) Napatrzeć się nie mogę


Jak już pisałam poderwałby każdą pannę z mojego "pudła", więc go sparowałam z bardzo ładną i elegancką panią, którą może kojarzycie - BARBIE STRAWBERRY SORBET AVON SPECIAL EDITION '98

Kupiłam ją (jak wszystkie) na Allegro w dobrym stanie - bez oryginalnej koszulki, ale ma ją moja siostra, która kupiła sobie drugą taką w oryginalnym wdzianku;)
Co mnie wnerwia?
Fakt, że Mattel strasznie żydzi włosów! Lalka miała łyse place na całej głowie. Musiałam jej ściągnąć głowę i dosztukować co najmniej ze 30 nowych cebulek. Na szczęście wśród naszych trupków miałyśmy jedną lalkę My Scene, która miała włosy w identycznym kolorze i fakturze. Byłam w siódmym niebie, że tak ładnie się spasowały.

Coś o wyglądzie:
Barbara ma piękne turkusowe oczy, delikatny zarys brwi i usta w fioletowym odcieniu.
Ciałko tradycyjne TNT, majtki w kolorze różowym
Włosy jasny blond z małą grzywką zaczesaną na bok oraz pasemka w ciemniejszym odcieniu blondu.
W uczach ma kolczyki w kształcie truskawek i podobny pierścionek. Sukienka się mieni pod warstwą miękkiej siateczki z nadrukiem truskawek.

Lalka jest cudowna i ma w sobie to coś

Oto jej włosy po dosztukowaniu nowych pasemek - look z tyłu...

Look z przodu...

Razem wyglądają uroczo:)


;)

Zapraszam ponownie na naszego bloga;)
'Aga'

Komentarze

  1. Uważam, że Blaine jest jednym z tych przystojniejszych facetów od Mattel.
    Poza tym, lalka ma bardzo ładne włosy - jakby miała takie od zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę , Piękny chłopak Mattelowski.A panna ma śliczn a kieckę. Wspaniały blog zapraszam do mnie: http://lalkawdomku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No ten Blaine fajny facet ;D w tym ubraniu prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskaweczka śliczna! O facecie się nie wypowiem, bo jakoś żaden mattelowy facet mnie do siebie jeszcze nie przekonał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blaine to jedyny tak męski Ken. Ale mamy jeszcze Alana z 'Happy Family', który też jest super i wyrootowanego księcia Darka. Aga ma też jakieś paskudy z lat '80. Może napiszemy o nich w następnych postach.

      Usuń

Prześlij komentarz