Very Velvet Kira

Witam po przerwie:)

Tak wiem, dawno nie pisałam, ale poprawię się i dodam kilka wpisów w najbliższym czasie - obiecuję;)

Przedstawiam lalkę, która tak mi się podobała, że kupiłam ją nową, oryginalnie zapakowaną ze wszystkimi detalami.
Very Velvet Kira, bo to ona jest gwiazdą dzisiejszego posta, jest bardzo ładna i pozytywna. Jej uśmiechnięte oczy i usta poprawiają nastrój:)

Kira ma kombinezon w kolorze granatowym a na niego wiązaną sukienkę-pasek z błękitnego tiulu, który błyszczy się od brokatu. Buty przypominają pół kozaczki z podobnego materiału co kombinezon.
Na plecki ma żakiet-też granatowy.
Wiązanie sukienki to kokarda wiązana z przodu, którą można ozdabiać dołączonymi do zestawu pisakami - uważam, że to zbędne.
Włosy Kiry są dwukolorowe - ciemny brąz z jaśniejszymi pasemkami, co daje świetny efekt. Uczesana jest w kucyk, który miał opaskę przypominającą srebrną koronę i pełni funkcję maskującą do zwykłej gumki elastycznej trzymającą włosy.

Lalka ucieszy oko każdego wielbiciela moldu Kiry :)
Moja pięknotka obecnie jest bez żakietu. Kokardę zawiązałam jej z tyłu a włosy zwrzątkowałam - wygląda od razu lepiej.

Jedyna wada Kiry to ten jej nieszczęsny kombinezon, który UWAGA jest zaszyty na plecach! Mattel pożałował na rzep :/ Jeśli chcecie ją rozebrać, to nie unikniecie rozprucia szwów - strój staje się jednorazowy.

Załączam zdjęcia Kiry - czyż nie jest cudowna? :)




Zapraszamy ponownie na nasz blog;)
'Aga'

Komentarze

  1. Jak ja jej pragnęęęęęęę! :D Jest przepiękna. I nie przeszkadza mi nawet ten zszyty kombinezon. Serię Very Velvet uważam za jedną z najbardziej udanych - jest Kira, Teresa, ciemnoskóra Christie... Do wyboru, do koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ;). A mnie ten zszyty kombinezon odpycha,choć jest bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam z Hiszpanii: Gratulujemy ubrania. to jest bardzo miłe. zachować w blogu Blog Kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me alegro de que usted lea nuestro blog. Saludos desde Polonia :)

      Usuń

Prześlij komentarz