Sparkle Fairy - Fairytopia

Witajcie:)

na dzisiejszy post wymyśliłam trzy fajne lalki z serii Sparkle Fairy-Fairytopia:)

Co w nich wyjatkowego? Wszystko ;) Są kolorowe i błyszczące, a Mattel nie zrobił takich dużo;)

Trzy wróżki zbierałam dość długo. Najpierw kupiłam różową, bo mi się spodobała, póżniej odkryłam, ze są inne i zaczęłam się interesować tematem. Po jakimś czasie kupiłam fioletową a najdłużej zeszło mi się z niebieską. Kupienie jej graniczyło z cudem. Nikt się nie chciał jej pozbyć i dobrze rozumiem dlaczego - jest idealna. Ale ale po kolei:)

Każda z nich ma jeden konkretny kolor po całości.
Jak Fioletowa, to fioletowe włosy, oczy, brwi, ciało i ubranko wraz z butami(buty to inny temat, dojdziemy do tego). Uczesane są w kucyk a włosy podkręcone, wpleciono im kilka pasem świecących pasemek, które tworzą grzywkę. Ciało mieni się i połyskuje w delikatnym odcieniu.
Jako, że to seria, wróżki mają jedną cechę wspólną - brokatowe (gruboziarniste) gorsety i takie same fryzury.

Różnią się rodzajem dekoltu. Różowa ma koronkę, Fioletowa wycięcie dopasowane do biustu a Niebieska ma łódeczkę pod szyją.


Oryginalnie mają do tych brokatowych koszulek połyskujące spódniczki, skrzydła i buciki... ja bym je nazwała kapciami(nie wiem jaka była intencja Mattela, ale te buciki są niedorzeczne no bo skąd wniosek, że wróżki maja kapcie?? No ale jest jak jest;)

Udało mi się kupić na Allegro Różową bez ubranka i butów, Fioletową kupiłam strasznie zmechaconą ale miała wszystko co powinna mieć no i Niebieską w stanie nowym bez skrzydeł. Anka na zupełnie niezależnych aukcjach wypatrzyła buciki - tak wiec mam: wszystkie lalki, tylko różowa nie ma ubranka(ubrałam jej spodenki w pasującym kolorze) skrzydła ma tylko Fioletowa (nie ma ich na zdjęciu bo mi się nie podobają) i wszystkie mają buty.

Tak się prezentują:)



Strasznie je lubię:) Podobają Wam się?

Zapraszam ponownie na nasz blog ;)
'Aga'

Komentarze

  1. Uwielbiam wróżki! Ta trójka jest śliczna, może uda Ci się skompletować strój dla różowej? :) Będę trzymać kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałem fioletową ale poszła w ludzi. Są sliczne, ale nie lubie brokatowych gorsetów, srebrnych pasemek i wróżek xD Ogolnie ujął mnie kolor wlosów i tyle;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: congratulations on your Fairytopia collection I have also colored purple doll. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz