Nutcracker - Marzipan

Witam,

Dziś wklejam posta o Barbie Marzipan z serii Nutcracker. Dostałam ją w prezencie od Anki za zdanie pierwszego semestru na studiach - tak na zachętę ;)

Jest to moja ulubiona lalka, ponieważ podoba mi się w niej absolutnie wszystko :)

Fryzura: kucyk jest zrobiony z blond włosów o ciepłym odcieniu, skręcony w 3 "ruloniki"z przodu i 2 z tyłu. Dla ozdoby do kucyka doczepiony jest stroik z różową różyczką i kokardką w kolorze seledynowym.

Twarz i makijaż: powieki pomalowane na delikatny żółty, brwi jasno brązowe, usta są perłowo różowe, lekkie rumieńce na policzkach. Oczy brazowo seledynowe, prawdziwe rzęsy + te malowane :)

Ciało T&T ale nietypowe, bo nogi są jakby (nie wiem jak to nazwać) uformowane? uda,łydki i przede wszystkim stopy wyglądają bardzo "profesjonalnie" jak u prawdziwej baletnicy.

Ubranie piękna sukienka w kolorze różowo seledynowym, gorset bardzo ładnie wykonany zapinany na zatrzaski, dół sukienki zrobiony jest z 6 warstw tiulu - 1 warstwa mieni się od brokatu.

Na łokciach są rękawki na gumce z różyczkami i kokardkami jak stroik na kucyku.

Na nogach są rajstopy i baletki wiązane na kokardkę.

Jak wam się podoba? Wydaje mi się, że zdjęcia nie oddają w pełni jej uroku i piękna :) Mam w planie pokazać Wam jeszcze wiele piękności z naszej kolekcji, więc...

zapraszamy ponownie na nasz blog ;)

'Aga'

Komentarze

  1. Ona jest poprostu boska :)))I tez jestem nią zauroczona :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją kilka razy w pudle na all, ale nie sądziłam że jest tak piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: Ballerina Barbie is very pretty. I love his clothes and hairstyle.Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, skąd materiał ? tiul brokatowy ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz