Wakacje = Woda + Słońce + Kolorowe pasemka ?

Witajcie :)

Wakacje zaczęły się również dla mnie. Obroniłam licencjat i do października zamierzam czytać książki już tylko dla przyjemności :D
Nic tu się nie działo, więc czas to nadrobić ;)

Pokażę wam nowość jaka do mnie zawitała. Sądząc po kostiumie przybyła do mnie z słonecznej Florydy ;)

 Kira Splash'n Color przyleciała do mnie z USA na zamówienie.


Uwielbiam tą lalkę. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam ją kupić.
Jest piękna, promienna i kojarzy się z wakacyjnym szaleństwem na plaży ;)

Co czyni ją wyjątkową? Ma piękny złoto błękitny makijaż i usta w malinowym kolorze.

Pogodny uśmiech to jej główna zaleta


Kolczyki z założenia mają nawiązywać do wzoru rybek.
Lalka ma czarne włosy, bardzo gładkie. Znad prawego ucha wychodzi świetlista lameta. Błyszczy się i odbija światło. Kucyk nad lewym uchem ma dodatkowe pasma w kolorze turkusowym i błękitnym - uczesane w warkocz. Włosy po zamoczeniu zmieniają kolor na różowy i biały - cudo :D


Kirę ubrali w kostium w zielonym neonowym kolorze. Lalka z lat '90 a ma na sobie ostatni krzyk mody z 2013 roku - zabawne, nie? ;)


Mattel pożałował jak zawsze i nie dał lalce butów, klapek ani nic. Jak plażowa to bez butów -typowe. W zestawie była szczotka w kolorze kostiumu.

Życzę wam udanego odpoczynku, urlopu, wakacji, wczasów, kolonii, wycieczki i to tam jeszcze byście nie wymyślili ;)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie
Aga

Komentarze

  1. Dzięki za świetnego posta! Warto było czekać :) Lalka ekstra! Pierwszy raz taką widzę! Super!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz