Zjednoczone Kolory

Witajcie :)
Dzisiejszy post będzie kolorowy :)

Każda pora roku pozwala cieszyć się innymi barwami. 
Co się stanie jeśli je zjednoczymy? 
Kto się na to odważył? ;p

Mattel zrobił ukłon w stronę firmy założonej 1965 roku, przez Luciano Benettona
i jego rodzeństwo – Giulianę, Carla i Gilberto. 

Powstała seria lalek promująca ich włoską firmę znaną obecnie w 120 krajach.
Do United Colors of Benetton należy około 6000 sklepów.

Ja zaprezentuję bardzo kolorową Kirę  :)
Nietypowo Mattel ubrał Kirę wielowarstwowo i dodano sporo drobiazgów.
Na pierwszy rzut oka lalka wygląda jak Big Bird z Ulicy Sezamkowej - to żółte futro kojarzy się jednoznacznie xD 

Bardzo mocne kolory to wizytówka Benettona, więc lalka też razi po oczach.
Pod futerkiem jest błękitna koszulka bez rękawów z logiem firmy.
Co ciekawe koszulka sięga do połowy tyłka(!)
i nie kończy się na linii pasa *_*

Spodziewałam się, że spódniczka (z plisowanego materiału w gustowną kratkę)  będzie przyszyta do rajstop. I tu kolejne zaskoczenie, bo nie była.
Ma też żółto czerwone rajstopy a w pasie przewiązaną szarfę/szalik w kolorze fioletowym.

Aż szczęka mi spadła jak w pudełku znalazłam: szczotkę, parę fioletowych tenisówek, pomarańczową wzorzystą chustkę na głowę, czerwoną torebkę i srebrną czapkę z daszkiem.
Wracając do lalki. Kira ma czerwone usta, błękitne cienie i rumiane policzki.
Brązowe oczy, brwi a w uszach czerwone kolczyki - koła.
Włosy mają ciemny odcień czekolady. Baaardzo puszyste.
Na zdjęciu widać mały kucyk spięty recepturką. Lalka była tak stara, że przy wyjmowaniu z pudełka cała się skruszyła.

Pierwsze co zrobiłam to zdjęłam jej to futro.
Litości w końcu mamy lato ;)
Nie mogłam patrzeć jak się męczy hihi ;)
A to ona :)
 Wygląda bardzo stylowo choć na początku nie podobała mi się jej grzywka wywinięta "na lewą stronę" ;p

 Na ogół lubię stonowane kolory a ubiór tej Kiry przeczy mojemu gustowi.
Popieram Morticie Addams "Czarny to taki wesoły kolor" ;D
A tak na serio, to bardzo mi się podoba, że jest właśnie taka żywa, kolorowa i ubrana totalnie od czapy ;p

Podsumowując...Lalka piękna bo Kira ;D  

Zapraszam ponownie
'Aga'


Komentarze

  1. Lalka sama w sobie piękna, ale muszę przyznać że zestawienie kolorystyczne jest co najmniej odważne. Ale takie to były kolorowe czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Lalka ma całą masę świetnych łaszków! Rewelacja!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz