"Piękna kobieta jest jak rzeka, w której toną mędrcy"


Witajcie :)
Ten zgrabny cytat wypowiedział kiedyś Seneka Młodszy. Czyż nie miał racji? :)

Gwiazdą dzisiejszego posta będzie ozdoba mojej kolekcji - prezent od Anki :)
Lala jest elegancką, eteryczną i rozmarzoną kobietką z wyższych sfer. Rozbudziłam ciekawość? Dobrze! A teraz wyobraźcie sobie ciepły słoneczny dzień. Idziecie alejką (taką jak na zdjęciu ) wzdłuż której rosną kwitnące wiśnie.
 Z naprzeciwka idzie piękna dama, za którą nie sposób się nie obejrzeć. Tak, to może być tylko
Barbie Spring in Tokyo :) 

Wygląda bajecznie. Kapelusz z woalką nadaje jej tajemniczości i delikatności.
Świeży make-up i idealnie dobrany kostium. Piękna w każdym calu.
Oczy ma błękitno turkusowe, cienie na powiekach żółte a usta w malinowym kolorze. Kolczyki a'la perły. Włosy ma spięte w kucyk i podwinięte pod spód, co sprawia wrażenie koka. Ma delikatną grzywkę odgarniętą na lewą stronę. Twarz piękna, bo to klasyczny mold Mackie.
 Bez woalki..

 Uwielbiam ja w tym kapeluszu <3 br="">
Ogólny look
 Eleganckie buty i torebka to podstawa :)
Lalka jest zrobiona bardzo starannie. Materiał kostiumu jest grubszy i matowy. Buty z porządnego tworzywa a nie jakiejś podłej gumy. Podstawka stojaka jest tez stylowa, bo nie okrągła jak zazwyczaj.

Cały czas mi żal, że dzisiejsza moda to jakieś popkulturowe szmaty i wszechobecne sieciówkowe łaszki. 
Kiedyś kobiety ubierały się tak, że dech zapierało. Elegancja i szyk były cenione i podziwiane. Może trochę przejaskrawiam, ale nadal twierdzę ze urodziłam się nie w tej epoce co bym chciała :p

Laleczka mam nadzieję, że wam się spodobała i przeniosła was (choć na chwilę) w myślach do cieplejszego i przyjaźniejszego klimatu niż zimowa Polska ;)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie
'Aga'

Komentarze

Prześlij komentarz